• Вiдкатнi ворота

Відкатні ворота в Тернополі

Ворота відкатної конструкції зустрічаються в Тернополі все частіше. Спочатку з’явилися ворота, що ухалися по землі або по рейці на коліщатку. Далі вже почали встановлювати ще й підвісну конструкцію. І останніми з’явилися консольні ворота. Їх конструкція передбачає наявність спеціального комплекту фурнітури, до якого входять наступні елементи:

  • Роликові каретки у кількості 2 шт;
  • Напрямна рейка;
  • Верхній та нижній уловлювач;
  • Кінцевий ролик;
  • Верхні підтримуючі ролики;
  • Гумова заглушка.

Перші два елементи комплекту найважливіші, оскільки саме вони утворюють консоль, яка і дозволяє стулці відкочуватися в сторону, при цьому не торкаючись землі.

Як зробити відкатні ворота консольного типу

Ворота консольного типу без проблем можна зробити власними силами, не витрачаючись на послуги спеціальної фірми. До того ж, зараз складно найти дійсно гарного підрядчика, який і роботу гарно виконає, ще й гарантії надасть. А вартість роботи добросовісних фірм дуже б’є бо кишені.

Якщо виконати всі роботи самостійно, то заощаджені таким чином гроші можна витратити на купівлю автоматичної системи.

Давайте розглянемо основні етапи виробництва та встановлення відкатних воріт.

Розпочинати треба з підготовки, а точніше розчистити та намітити місце установки, виміряти отвір під ворота і по цим замірам виконати креслення. З ним значно простіше потім робити стулку, а також закуповувати всі необхідні матеріали, зокрема і комплект фурнітури.

Після того, як все підготовлено, можна приступати до бетонування заставної деталі та металевих сердечників під стовпи.

Поки бетон настоюється можна виготовити саму стулку. Рекомендують спочатку зібрати каркас, встановити його та фурнітуру, а вже потім приступати до обшивання.

Каркас можна виготовити або з двох типів труб – 60*40 мм та 30*20 мм, або ж з спеціального Т-профілю та труби 30*20 мм. Перший варіант більш дешевий, та по часу роботи виходить довше, та й стики між двома трубами треба буде закладати герметиком (все одно не гарантує, що не з’явиться іржаві патьоки). Другий варіант більш надійний.

Каркас розпочинають збирати з приварювання напрямної рейки до нижньої заготовки. Їх з’єднують між собою за допомогою зварювання прихватками з обох боків. А потім вже приварюють усі інші шматки. Після того, як каркас зібраний, шви на ньому шліфують, закладають герметик між напрямною і нижньою частиною каркаса, а потім фарбують.

Каркас готовий до установки. Тепер треба зробити стовпи. Красивіше виглядають цегляні, але в такому випадку при кладці цегли потрібно до серцевини приварювати по три закладні кутики, до яких потім приварювати нащілинники.

Монтаж комплектуючих

Тепер потрібно встановити елементи фурнітури, що залишилися. Спочатку закріплюємо дві роликові каретки на забетонований швелер. Їх розміщують одна від одної на максимально допустимій відстані. Далі на нащілинник з тієї ж сторони вгорі приварюють підтримуючі ролики.

На каретки ставимо каркас, а його верхній край заводимо в підтримуючі ролики. В направляючу заводимо з протилежної сторони від кареток кінцевій ролик.

На нащілиннику з протилежної сторони приварюють верхній і нижній уловлювач, при чому нижній потрібно кріпити так, щоб при накочуванні на нього стулка трішки підіймалася. Завершуємо установку фурнітури закривши торець рейки гумовою заглушкою.

Перевіряємо легкість ходу стулки. Якщо все добре – обшиває каркас.

Share

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *